Update Biografie Reinbert de Leeuw

Mijn biografie Reinbert de Leeuw: mens of melodie wordt goed verkocht en krijgt veel positieve reacties. Verschillende winkels in Amsterdam moesten al opnieuw bevoorraad worden en afgelopen zaterdag verscheen een mooi interview in Het Parool van Erik Voermans over de ontstaansgeschiedenis.

Interview EV metTheaDerks Parool 15-3-’14

Afgelopen vrijdag had ik een kort telefonisch gesprek met Petra Possel over mijn boek in Kunststof op Radio 1 (begint ca 10’30). Op donderdag 3 april ben ik een uur lang te gast in het programma, eveneens met presentatrice Petra Possel. Vanochtend sprak ik in KROsochtendvanvier met Mieke van der Weij over mijn boek, dat ze al voor zich had liggen en omschreef als ‘erg mooi’.

Morgenmiddag ben ik te gast in Radioeenvandaag, rond 15.30 uur.

This entry was posted in background, news and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

