Derde programma over Reinbert de Leeuw bij VPRO op Radio 4

Hilversum, 22-5-2013 – Morgenavond van 20.00 – 23.00 uur zendt de VPRO op Radio 4 het derde en laatste programma uit met live opnames van Reinbert de Leeuw, die later dit jaar 75 hoopt te worden. Ik maakte het programma samen met Aad van Nieuwkerk, die mijn gesprekken opnam en op YouTube plaatste. Morgen aandacht voor componisten Alban Berg, Ton de Leeuw, Galina Oestvolskaja, Mauricio Kagel en Jörg Widmann. In september hoop ik ook mijn biografie over De Leeuw te kunnen publiceren.

Lees meer in mijn artikel voor Cultuurpers.

Hieronder mijn gesprek met De Leeuw over Alban Berg en Ton de Leeuw – geen familie.

 

This entry was posted in background, news and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Derde programma over Reinbert de Leeuw bij VPRO op Radio 4

  1. saskia says:

    hallo thea, dank voor mooie interviews. wanneer komt biografie uit? is deze al ergens te bestellen? ben erg benieuwd. saskia

Leave a Reply

